۱۳۸۷ شهریور ۲۹, جمعه

پيشنهاد براي سرمايه گذاران

مخاطب محترم
ضمن عرض درود و آرزوی موفقیت برای شما و خانواده محترم ، از آنجایی که موفقیت لازمه پیشرفت هر فرد است. لازم دانستیم چند کلامی خلاصه و پرمحتوا را به خدمتتان اعلام داریم تا شما نیز از امتیاز ارزنده سرمایه گذاری مسکن در کشور امارات متحده عربی، بویژه شهر زیبا و مهیج دبی بهره مند گردید.

به اختصار نكاتي را در مورد امنيت و ويژگيهاي سرمايه گزاري در امارات ياد آوري ميكنيم :

امارات متحده عربی با منطقی صحیح و عملکردی مناسب، خود را در سطح کشورهای تراز اول دنیا قرار داده است. این امر باعث گردیده، مردم از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کنند و موفقیت خود را در این سرزمین پایه ریزی نمایند.
عدم پرداخت مالیات، اقتصاد پویا، امنیت سرمایه گذاری، سیستم و قوانین مدون تجاری، بانکداری پیشرفته، امکان تجارت بین المللی و هزاران دلیل دیگر، باعث گردیده دبی در سال 2015 به عنوان بزرگ ترین شهر تجاری دنیا محسوب شود.
از سوی دیگر امنیت اجتماعی، برخورداری از زندگی آرام و با ثبات با استاندارد بالا، امکانات پیشرفته و مدرن، درآمد سرانه بالا به عنوان هفتمین کشور دنیا و مواردی دیگر، دلیلی است که جمعیت این کشور را در سال 2015 به بیش از پانزده میلیون نفر خواهد رساند.
امارات با سرمایه گذاری بیش از دو هزار میلیارد دلار در بخش مسکن، بزرگ ترین پایگاه ساخت و ساز دنیا محسوب میگردد و رشد سالیانه 34.5% ملک، دبی را در سدر شهرهای پررونق ملک قرار داده است از سوی دیگر متقاضیان بی شمار از سراسر دنیا جهت سرمایه گذاری ملک، بازاری پر رونق را در این کشور بوجود آورده اند. تعداد متقاضیان فراوان خرید ملک در این کشور، باعث گردیده، سود سرمایه گذاری مسکن را از 100% تا 1000% در سال برسد. آری سود سرمایه گذاری مسکن در امارات آنقدر بالاست که حتی در تصور کسی نخواهد گنجید. ولی این موضوع واقعیتی است که در حال حاضر در دبی اتفاق افتاده و تا سال 2015 ادامه خواهد داشت.
از سوی دیگر قیمت بالا اجاره بهاء در امارات و نیز پرداخت یک سال اجاره در بدو قرارداد علتی دیگر است که حتی افرادی که در کشور خود صاحب آپارتمانی هستند تمایل دارند آن را تبدیل به آپارتمانی در این کشور کنند و از محل درآمد اجاره بهاء، مشابه آپارتمان خود را در کشور خود اجاره نماید و از مازاد درآمد خود از محل اجاره بهاء پس انداز مناسبی را از آن خود کنند.
آرزومندیم شما نیز بتوانید از این فرصت گرانبها به بهترین نحوه ممکن بهره مند گردید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق آقاي پويا منصفي مشاور قانوني املاک دبي و گروه اطهر و با کارشناسان بخش سرمایه گذاری این شرکت در دبی ارتباط برقرار نماید.

۱ نظر:

farhad گفت...

با سلام جناب پويا من يك واحد در sports city در پروژه champion tower 4 از شركت memon با يكي از واحد هايم در امارات سيتي عجمان swap كردم ولي هنوز قراردادي امضا ننمودهام ولي مقداري پول بابت reservation پرداخت نمودهام ولي چون پروژه در همان وضعيت دو سال پيش خود مانده و سازنده از 8 ماه پيش كه من اين كار را كردهام هيچگونه پيش رفت ساخت نداشته مي خواهم كه رزرويشنم را كنسل كنم و پولم را پس بگيرم .آيا ميتوانم اين كار را انجام بدهم
ممنون فرهاد